close



最近喜歡的一首歌
My life is brilliant. 我的生命如此璀璨
My love is pure. 我的愛是如此純淨
I saw an angel. 我確定,我曾看過天使
Of that I、m sure.
She smiled at me on the subway. 他在地下鐵裡對我微笑,
She was with another man. 身旁陪伴著一位男士
But I won、t lose no sleep on that, 但我並不會因此而失眠,

、Cause I、ve got a plan. 因為我有我的想法
You、re beautiful. You、re beautiful. 你是如此美麗*
You、re beautiful, it、s true. 你是如此美麗,千真萬確的
I saw you face in a crowded place, 我在擁擠的人群中看見你的臉
And I don、t know what to do, 因為我知道永遠無法陪伴在你身旁
Cause I、ll never be with you. 所以不知所措
Yeah, she caught my eye, 是的,當我們擦身而過時,
As we walked on by. 你佔據了我的心
She could see from my face that I was, 你可以從我的臉上看出我是如此
F**king high, 的興奮
And I don、t think that I、ll see her again, 我想我們再也無緣見面
But we shared a moment that will last till the end. 但這一刻就是永恆
You、re beautiful. You、re beautiful. 你是如此美麗*
You、re beautiful, it、s true. 你是如此美麗,千真萬確的
I saw you face in a crowded place, 我在擁擠的人群中看見你的臉
And I don、t know what to do, 因為我知道永遠無法陪伴在你身旁
Cause I、ll never be with you. 所以不知所措
la la la la, la la la la, la la la la laaaaaa
You、re beautiful. You、re beautiful. 你是如此美麗*
You、re beautiful, it、s true. 你是如此美麗,千真萬確的
There must be an angel with a smile on her face, 當她想起我們或許能在一起時,
When she thought up that I should be with you. 臉上一定會綻放著天使般的微笑
But it、s time to face the truth, 但該是面對事實的時候了
I will never be with you. 我永遠無法與你相守

arrow
arrow
    全站熱搜

    Aspromise 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()